vitsandscora

nytt år nya tag

Publicerad 2017-01-04 21:12:00 i Allmänt,

veckan innan ny år var det meningen att rida för eva h tors hästen gick bra, nyår fick dom vila och lö johanna long alla sön. sedan beslöt jag mig för att mina skulle få vila mån-fre för veten skulle komma ut tis å vac. mån prk, red corney super fin=), övergångar, sluta å öppna på volt. fin häst. tis kom veten raspa tantern, fick ett akut fall så han kommer ut en dag till och tar mina, fast han va fuxarna tis. idag kom han ut igen raspa alla t å r såg fina ut några vassa kanter, f däremot hade också vassa kanter och två lösa tänder, andrus drog en tand så nu vilar han en vecka till och äter inflammatoriskt, sen blir det betlöst ungefär 3-4 v till detta har läkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

cora

Är en Go å Glad tjej Pite Tjej som bor på landet med min Sambo, Tre hästar, Tre hundar å 2 katter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela